Webinar om bostedsløshet: Hjelp med midlertidig bolig - hva fremmer god praksis i NAV-kontorene?
-
TidStart 13. juni kl. 09.00 | Slutt 13. juni kl. 10.00
-
StedDigitalt
-
PrisGratis
-
Påmelding Påmeldingsfrist er 12. juni kl. 23.00
I dyrtid og med økt press på boligmarkedet, hvordan påvirker samfunnsutviklingen hvem som befinner seg i boligmarkedets randsone – og hvordan kan NAV bidra til at de får et egnet sted å bo?
Webinaret passer for ledere og fagpersoner i kommuner, som er involvert i arbeidet med bostedsløse og/eller personer som har utfordringer innen rus og/eller psykisk helse.
Dette arrangementet er en del av en serie av webinarer om bostedsløshet. De er aktuelle for kommuner i hele landet. Hvert webinar annonseres her på husbanken.no og hos statsforvalterne i Rogaland, Vestland og Nordland. Du melder deg på hvert enkelt webinar du ønsker å delta på.
Merk at påmeldingslenken på denne siden kun gjelder for webinaret 13. juni 2025, ikke hele serien.
I dette prosjektet retter vi oppmerksomheten mot NAVs arbeid med hjelp til midlertidig bolig. Prosjektleder Inger Lise Skog Hansen i FAFO, legger frem funn i prosjektet.
Program
- Velkommen ved Husbanken
- Hjelp med midlertidig bolig - hva fremmer god praksis i NAV-kontorene? v/Inger Lise Skog Hansen, FAFO
- Spørsmål og svar i chat
Vi oppfordrer kommunene til å melde på flere deltakere, slik at dere kan få gode, faglige diskusjoner i etterkant av webinaret.
Lenke til webinaret sendes ut dagen før arrangementet.
Ta kontakt på post@husbanken.no hvis du har spørsmål.
Velkommen!